Da, aşa e.

Băăăăăi. Ce şmecher, mi-am amintit că aveam şi eu blog. Hai să-i dau un refresh scurt şi să mai scriu un post.
Bună seara (taci, taci - prietenii ştiu de ce) şi vouă. Am revenit şi eu (poate pentru scurt timp, poate nu) în această fascinantă, la modă si largă comunitate a bloggerilor. Chit că zilnic accesez toate site-urile posibile şi imposibile de ştiri şi alte chestii din câmpul lexical al acestora, nu am fost în stare să-mi păstrez un blog "la zi". Shame on me. Zău că-s dezamăgită de mine din punctul ăsta de vedere.
Ia ziceţi voi, nu-i aşa că vă era dor de-o nouă gripă? Şi mie, nespus chiar. Ce bine că ieri m-a liniştit Mediafaxu' şi mi-a spus că iar in scumpul nostru judeţ cu titulatura de Tulcea a venit o nouă gripă aviară, de data asta venind însoţită de două cuvinte cu iz apocaliptic, "înalt patogenă". Săracii oameni din Letea, parcă prea nu-i băga nimeni în seamă niciodată, le-au găsit şi lor o rampă de lansare în showbizz. Dar na, aşa ne trebuie dacă ni s-a părut că Delta Dunării era vizitată de prea mulţi turişti fie străini, fie români. Ăsteia cică îi zice H5N1. Bun, eu vă zic că în maxim 2 ani ajungem la H10N1 şi cu enşpe mii de vaccinuri la activ că ne mai obligă Streinu- Cercel să ne mai injectăm ( ţară de drogaţi cu vaccinuri, nu alta).
Şi fuse inclusiv măreţul meci Steaua- Dinamo pe Digi Sport (mare suferinţă pentru majoritatea microbiştilor) şi iar a bătut Dinamo, cu 2-0 chiar. De-abia aştept declaraţiile lui Gigi de mâine, a devenit deja un hobby să-l văd pe Gigi Becali la TV. Încă o valizucă cu milioane de euro, doar că de data asta ar fi din partea lui Borcea, încă un sechestru şi intră Gigi la pârnaie sau, eventual, mai oferă şi nea' Borcea nişte recompense arbitrilor ascultători şi dinamoviştilor care au făcut ca 36 de suporteri stelişti s-ajungă pe la secţiile de poliţie ale capitalei. Dezolant, mă aşteptam să fie mai mulţi.

Şi-am încălecat pe-o şa, şi v-am spus povestea-şa (pe ziua de azi). Să-mi spuneţi dacă Borcea purta vreo haină violet, că deh, flacăra violet a fost şi-aici cu siguranţă de vină, cum sigur fu şi la gripa asta aviaro-porcino- inventato în laborator să mai scoată şi mai marii industriei farmaceutice un bănuţ de vină.

Flacăra violet, bat-o vina !

P.S. Am un sarcasm ce mă caracterizează de vreo 3 zile-ncoace. I'm proud of me.

posted by Lime @